Ferrari hà DCX sviluppa soluzioni digitali end-to-end

nutizie cummerciale |20 di ghjugnu 2023
Di Christoph Hammerschmidt

SOFTWARE & STRUMENTI INTEGRATI AUTOMOTIVE

nutizie--1

A divisione di corsa di Ferrari, Scuderia Ferrari, pensa à travaglià cù a cumpagnia di tecnulugia DXC Technology per sviluppà soluzioni digitali avanzate per l'industria automobilistica.In più di u rendiment, l'enfasi hè ancu nantu à l'esperienza di l'utilizatori.

DXC, un fornitore di servizii IT furmatu da a fusione di Computer Sciences Corp. (CSC) è Hewlett Packard Enterprise (HPE), hà intenzione di travaglià cù Ferrari per sviluppà suluzioni customizati end-to-end per l'industria automobilistica.Queste suluzioni seranu basate nantu à una strategia di software chì serà utilizatu in i vitture di corsa di Ferrari da u 2024. In un sensu, i vitture di corsa agiscenu cum'è veiculi di prova - se e soluzioni funzionanu, seranu applicate è scalate à i veiculi di pruduzzione.

U puntu di partenza per i sviluppi sò tecnichi chì anu digià pruvatu in i veiculi di Formula 1.Scuderia Ferrari è DXC volenu unisce queste tecniche cù l'interfaccia uomo-macchina (HMI) di punta."Avemu travagliatu cù Ferrari per parechji anni nantu à a so infrastruttura di fundazione è simu orgogliosi di guidà in più a cumpagnia in a nostra partenariata in avanti mentre avanzanu in u futuru tecnologicu", hà dettu Michael Corcoran, Global Lead, DXC Analytics & Engineering."Sotto u nostru accordu, svilupperemu tecnulugii innovatori chì allarganu e capacità d'informazione digitale di u veiculu è migliurà l'esperienza di guida generale per tutti".I dui partenarii inizialmente mantenevanu e tecnulugii esatti implicati per elli, ma u cuntestu di a liberazione indica chì u cuncettu di u veiculu definitu da u software hà da ghjucà un rolu impurtante.

Sicondu DCX, hà ricunnisciutu chì u sviluppu di u software di l'automobile hè diventatu sempre più impurtante cù u cambiamentu à i veiculi definiti da u software.Questu aumenterà l'esperienza di guida in vittura è cunnetta i cunduttori cù l'automaker.Toutefois, en choisissant la Scuderia Ferrari comme partenaire de collaboration, la poursuite de l'équipe de course italienne a été le facteur décisif, a-t-il déclaré.è hè cunnisciutu per a so ricerca cuntinua di l'innuvazione.

"Semu piacè di inizià una nova cullaburazione cù DXC Technology, una sucietà chì furnisce digià infrastrutture ICT è interfacce uomo-macchina per i sistemi critichi di Ferrari è cù quale esploreremu altre soluzioni di gestione di l'asset software in u futuru", hà dettu Lorenzo Giorgetti, capu. Ufficiale di ricavi di corsa in Ferrari."Cù DXC, spartemu valori cum'è l'expertise cummerciale, a ricerca di u prugressu cuntinuu è un focusu nantu à l'eccellenza".


Tempu di Postu: Set-13-2023